Wednesday, May 16, 2012

ST. MORIZ FAKE TANNER

After many bloggers like llymlrs and others were raving about this product I decided to give it a try since I was looking for a new self-tanner. All the Garnier Sublime bronze stuff and Hawaiian tropic I tried was rubbish. It either didn't give me any tan or  it was just way too drying and streaky and then I found this - St.Moriz and fell in love with it! Got it off ebay for around 7€ and it was definitely money well spent.
It comes in a 200ml bottle with a pump (every beauty product should have a pump, so much easier to use! lol) and it smells delicious. Not like a fake-tanner at all. It smells like a nice fresh body lotion or something.
It applies nicely, but you do have to be really fast or it will be a bit streaky, it's nice and moisturising and gives a glow to your skin. It washes off my body quite easily, but for some reason takes a long time to wash off my hands which is the only downside to it, really, since I don't like wearing gloves, because they just make applying a lot harder.
So if you're looking for a new fake-tanner for this summer definitely try this one! ;)


Po tem, ko je velik bloggerk kot je npr. llymlrs pisalo o tem izdelku, sem se odločila, da mu dam še jst priložnost glede na to, da sem ravno iskala nov samoporjavitveni losijon. Poskusla sem že use od Garniereve Sublime bronze linije pa do Hawaiian tropic izdelkov (overpriced much?) in nobeni niso bli kej prida. Al mi niso dal dost barve al so mi pa preveč izsušil kožo pa zgledal čist nenaravno in potem sem najdla tole znamko - St.moriz in se zaljubila! :D Kupila sem ga na ebayu za okol 7€, in je biu sigurno dobro zapravljen denar.
Pakiran je v 200ml flaški z pumpico (to bi mogu usak proizvod met - tok lažje je pudre s pumpico al pa losjone uporabljat uff) in še ful diši! Nima tistga običajnega vonja samporjavitvenih krem ampak ma bolj svež vonj kot kakšen losjon za telo.
Nanaša se zlo lahko sam moraš dost hitro razmazat al pa se ti mal črt pozna, drugač je pa zlo vlažilen, pa da lep sijaj koži. Lahko ga je sprat iz telesa, sam iz nekega čudnega razloga ga iz rok težko sperem, in to je res edina slaba stran, saj rokavic ravno ne maram uporabljat, ker je potem nanos še težji.
Tko, da če iščete nov samoporjavitveni losijon za to poletje, definitivno poskuste tega! ;)

Lara x


No comments:

Post a Comment